VANLIGE SPØRSMÅL

 

Hva er leveringstiden deres?

Vanligvis har du bestillingen din innen XXX etter at du har handlet hos oss. Unntak gjelder for bestillingsvarer. Se nedenfor.

 

Jeg vil returnere hele/deler av bestillingen min!

Åpent kjøp gjelder i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen. Hvis du vil returnere, kontakter du oss på [email protected] og oppgir navn og ordrenummer. Vi sender deg en returseddel på e-post som kan skrives ut og festes på pakken. Returfrakten koster 99 kr. Husk å legge ved returskjemaet som fulgte med bestillingen sammen med returen, så vi kan identifisere hvem pakken kommer fra!

 

Kan jeg legge til varer i bestillingen min?

Hvis du har valgt å betale med faktura og bestillingen din ikke er sendt fra oss enda, kan vi legge til produkter i ordren. Kontakt oss på [email protected] så fort som mulig, så hjelper vi deg med det! Vi kan dessverre ikke legge til produkter i bestillinger som allerede er betalt med kort. Det du i så fall kan gjøre, er å legge inn en ny bestilling i nettbutikken og deretter kontakte oss på [email protected] , så kombinerer vi frakten på bestillingene dine, så lenge den første bestillingen ikke er sendt fra oss allerede.

 

Kan jeg fjerne varer fra bestillingen min?

Hvis du kontakter oss, kan du fjerne varer fra bestillingen så lenge ordren ikke er behandlet hos oss enda. Vi kan dessverre ikke fjerne varer fra en bestilling som allerede er pakket.


Produktet jeg vil kjøpe er utsolgt, når kommer det inn igjen?

Et produkt som er utsolgt kommer vanligvis inn på lager igjen i løpet av kort tid. Du kan overvåke produktet ved å oppgi e-postadressen din. Da får du automatisk en e-post så fort vi har oppdatert lagerbeholdningen vår.

 

Det er feil i bestillingen min!

Kontakt kundeservice på order@myperfectday.se og skriv hva som har blitt feil, så lover vi å gjøre vårt aller beste for å hjelpe deg med å rette opp i feilen så fort som mulig.

 

Et produkt i bestillingen min er skadet! 

Vi gjør alltid vårt ytterste for at varene som sendes skal være godt pakket inn. Noen ganger skades imidlertid varer under levering. Ved skader er det fint om du som kunde kontakter oss med en gang du oppdager skaden. Hvis et produkt er skadet eller ikke holder mål ved bruk, og du vil reklamere, kan du kontakte oss på [email protected]. Oppgi ordrenummeret ditt og legg ved et bilde av den skadede varen der det fremgår hva som er feil, slik at vi kan håndtere reklamasjonen din på best mulig måte.

 

Hva gjelder for bestillingsvarer?

Bestillingsvarer har ca. fem ukers leveringstid. Bestillingsvarer er stoltrekk, stolsløyfer, stoffduker og stoffservietter, og den utvidede leveringstiden fremgår tydelig av produktbeskrivelsen. Vi har ikke åpent kjøp på bestillingsvarer, siden disse lages etter hver enkelt kundes bestilling.

Kontakt

Om oss

Info

SvenskaNorsk