- Kampanjeprodukter
- Nyheter
- Alle produkter
- Varemerker
- Kampanjeprodukter
- Nyheter
- Alle produkter
- Varemerker
Kundeservice
Vanlige spørsmål
Om du har valgt å betale med faktura, vil den bli sendt til din e-postadresse i forbindelse med leveransen. Hvis du ikke har mottatt fakturaen din, kan du gå til Mitt Klarna (https://my.klarna.com) for å finne den der. Hvis du har ytterligere spørsmål angående fakturaen din, kan du kontakte Klarnas kundeservice for å få hjelp https://app.klarna.com/inbox/support , da de håndterer alle betalingene våre.
I tilfeller hvor du har bestilt en eller flere varer som ikke er på lager, venter vi vanligvis på alle varene før utsending. Vi kan dele opp bestillingen din og foreta dellevering om du ønsker det. Hvis beløpet på ordren overstiger 2000 NOK, belaster vi ingen ekstra avgift, ellers så er det en ekstra fraktavgift på 59 NOK.
Kontakt oss da via kontaktskjemaet.
Fra det tidspunktet vi sender ordren din, tar det 1-3 virkedager, men det kan dessverre oppstå avvik. Hvis det har gått en uke etter at ordren ble sendt og forsendelsen ikke har nådd deg, kan du kontakte vår kundeservice.
I det tilfelle ordren din inneholdt en eller flere bestillingsvarer, vil leveringen bli forsinket til de kommer til vårt lager, vanligvis 5-14 dager, men opptil 2-4 uker for visse stoffer.
For øyeblikkelig levering av varer som er på lager, må kundeservice kontaktes. En delleveringskostnad legges til på 59 kr om bestillingen ikke overstiger 1499 kr.
Leveranser skjer i samarbeid med Helthjem og Bring. Dessverre er det dessverre ingen måte for deg som kunde å velge leveringsmetode på hjemmesiden. Pakken din blir enten levert på døren eller nærmeste utleveringssted avhengig av størrelse, vekt og verdi.
Helthjem
Pakken vil bli sendt hjem til leveringsadressen din. Hvis pakken er for stor til å bli lagt i postkassen, blir den enten plassert ved siden av eller hengt på døra.
Helthjem vil sende deg en e-post i forbindelse med leveransen.
Bring
Pakken sendes til nærmeste Bring-representant, og du blir varslet via SMS.
Vi leverer desverre kun innen Norsk grense
Returportoen betales av deg som forbruker.
Retur sendes til følgende adresse og merkes med ordrenummer og avsender:
Skapamer AB
c/o Logistiksenter
0060 Oslo
Legg gjerne en lapp i pakken der ordrenummeret er angitt - følgeseddelen eller kopien på denne går også bra. Hvis du har handlet med en faktura, er det bra om du enten utsetter forfallsdatoen selv via Mitt Klarna(https://my.klarna.com , eller om du pauser fakturaen. Du kontakter da Klarna på chat https://app.klarna.com/inbox/support så hjelper de deg med dette. Deretter gjøres en kreditering.
Ved reklamasjon må du kontakte kundeservice. Hvis du har muligheten, kan du sende ett eller flere bilder av det skadede produktet til vår e-post: kundeservice@skapemer.no og angi at det er en reklamasjon og beskrive problemet du opplevde med varen. Vi kommer tilbake med ytterligere instruksjoner.
Om du handlet mot faktura er det bra om du enten utsetter forfallsdatoen selv via Mitt Klarna (https://my.klarna.com), eller om du pauser fakturaen. Du kontakter da Klarna via chat på https://app.klarna.com/inbox/support så hjelper de deg med dette.
Så snart vi håndterer pakken, vil vi varsle deg via din e-post som du har angitt i bestillingen. Håndteringstiden kan variere, men regn med omtrent 10 virkedager.
Vi krediterer deretter betalingen hos Klarna.
Vi sender foreløpig ikke ut noen stoffprøver da vi har valgt å pause dette i høysesongen.
Vi har prøver på det meste av vårt stoffutvalg.
Bruk kontaktskjemaet vårt og oppgi adresseinformasjon og artikkelnummer for stoffet. Vi sender kun prøver på stoff, dessverre ikke på garn eller andre varer.
Stoffprøvene kommer i ca. 10x10 cm.
Eksempel nedenfor:
"For- & etternavn"
"Din gateadresse"
"Ditt postnummer + by"
Eksempel: Artikkel: 42493
Vi sender vanligvis ut stoffprøvene en gang i uken, og vi begrenser oss til 4 prøver ved utsendelse.
Kontakt oss
Hei og velkommen til Trendroms kundeservice!
Hvis du har generelle spørsmål om møbler, forsyninger og betalinger eller retur og klager, se om du først kan finne svaret i venstre kolonne under Vanlige spørsmål.
Hvis du ikke finner informasjonen du leter etter eller har et bestemt spørsmål (fakturaspørsmål, spesifikke mål etc.), så ber vi deg sende oss en melding ved å bruke kontaktskjemaet nedenfor. MERK! For fakturaproblemer og spørsmål om leveranse, oppgi alltid ordrenummer eller mobilnummer. Har du spørsmål om produkter, oppgi alltid fult produktnavn eller artikkelnummer.
Vi prøver å svare på alle e-poster vedrørende kjøp eller bestillinger i løpet av 24 timer, og senest innen 48 timer (hverdager). Vær oppmerksom på at reklamasjonsforespørsler ofte kan ta litt lengre tid å svare på. Dette skyldes at vi må kontakte en leverandør for rådgivning før vi kan komme tilbake til saken din.
Hvis du vil ringe og snakke med kundeservice, finner du kontaktinformasjonen nederst på denne siden. Klager må imidlertid alltid sendes skriftlig (via kontaktskjema eller e-post). Start med å lese Trendrums klageguide. Hvis du har sendt inne en klage via e-post, vil du bli kontaktet. Du kan selvfølgelig ringe oss hvis du har andre spørsmål vedrørende saken din.
Kundeservice (Øvrig kontaktinformasjon):
E-post: order@myperfectday.se
Samarbeid/markedsføring: kundeservice@trendrom.no
Åpningstider kundestøtte:
Man-Fre: 10:00 - 11:45 og 13.00 - 14:55
Lørdag og søndag: Stengt
Adresse lager: (vært oppmerksom på at vi ikke har mulighet til å motta kunder på lageret vårt)
Trendrom.no lager i Glimåkra
Källbogatan 1
289 47 Glimåkra
Postadresse /firmaets offisielle adresse (vær oppmerksom på at vi ikke kan ta i mot kunder på denne adressen)
My Perfect Day
Barbackagatan 2A
291 32 Kristianstad
Sweden
Organisasjonsnummer 556946-0792
- Lave priser og stort utvalg
- Kun kvalitetsprodukter
- Betal 14 dager etter levering uten kostnad
- Rask levering
- Hyggelig kundeservice
- E-post: order@myperfectday.se
- Åpningstider kundestøtte:
Man-Fre: 10:00 - 11:45 og 13.00 - 14:55
Lørdag og søndag: Stengt